Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, February 7, 2012

Two Weeks More




aasalaamualaikummm..
hari berganti hari waktu berganti dengan jam . eh apa aku ngarut ni..
hukhukhuk .. cuti dah nak habes .. huaaaaaaa... taknak balek Sabah !!!
tak puas lagi aku dok besarkan badan kat rumah ni.. 
walaupun bosan yang teramat sangat tapi takpelah aku enjoy bersama family terCintaaaa.. :)
                      . 
                      .
oh ye, gambar yang aku cakap nak upload aritu aku tak upload pun lagi kan,.
bukan malas or tak sempat tapi line tak mengizinkan. 
kenapa maxis tak potong lagi ek line bb aku ni. 
rasanya dah dua bulan aku tak bayar . hoho . tak taw lah kalau abah bayar dalam diam. hee ~`
apa aku nak buat dalam dua minggu ni ek?
nak mengemas lambat lagi kan.. baju-baju aritu pun dalam luggage lagi . aku tak bwak kuar pun.
punya main PEMALAS lagi aku kan. huhu

eh dua ari lepas Maulidur Rasul kan. apa korang buat?
dulu kalau kat sekolah dan matrik mesti ada sambutan. biasanya kat sekolah dulu aku excited nak p sebab tak payah pakai baju sekolah kan. time ni lah nak tunjuk cantik kononnya pakai baju kurung . puii. cantik sangat la aku yang muka macam keling pakai tudung ni (time sekolah dulu la kan )
huhu. kat matrik pulak kami berarak mengelilingi matrik tu . huhu . time tu tak semua megat yang join sebab nak tidur. amboi pagi lagi aku da macam mak membebel sebab dorang taknak ikut . aku ni dengan muka baru bangun tidur ( tapi bukan aku sorg muka mcm tu ) berlari la p padang tu. biasalah aku orang paling lambat siap walaupun aku paling awal yang bangun.
eh banyak betul rasanya cerita aku nak share . yelah sekarang kan cuti dan aku takde tempat nak bercerita. dah tu duduk rumah je.. nak cerita kat sape.. ermm..
aritu kan aku ada beli souvenir dari Sabah untuk mak mentua aku yang tak jadi kan. so nak dipendekkan cerita time aku nak bagi barang tu adik Ex-Bf aku ni takde,sume da balek tempat belajar masing2. yelah kan aku je cuti sebulan. budak Dip cuti sekejap je.
okay, pada suatu malam aku sms Ex-Bf aku tu suruh dia datang rumah ambil barang tu dan dia pun datang
tapiii..
 sombong gilakkkk. runsing aku sekejap dengan kesombongan dia tu . tak sangka pun ada . benci sangat ke dia kat aku ? menyampah sangat ek ?
yang sombong gilakkk ni la yg aku paling sayang sangat sangat sangat dan sangat . DULU . sekarang ni mybe adalah sisa pepejal yang tinggal sebab kami dah lama bersama kan..  apa2 pun semoga hubungan dia dan awek dia sekarang berkekalan hendaknya :)


sempena Maulidur Rasul ni ...
tingkatkan amalan tw. huhu..
jaga hati, jaga iman dan jaga apa ek ? haa... jangan jadi jaga . hoho

Selamat Malam :)

0 comments:

Post a Comment